Բուքը երգը երեխան

Պատմածից ցուցադրվել է մի շրջան, Եթե գոյություն է ունեցել նաեւ բավականին թույն. Նախակրթարան շտապել է միջնակարգ ուսումնական հաստատություն, ինչ-որ մեկը հագնում, որպեսզի ոչ մի կերպ չի զգում տվյալ սառնամանիք. Ինչ-որ մեկը սպասում էր, եթե ներկայանար միջնակարգ ուսումնական հաստատություն, որպեսզի մտներ նաև տաքանալու ։ Մուտքի մոտ կանգնած է միջին ուսումնական հաստատությունների պահակ Հարութ Քեռու ։ Հարութ քեռին ոչ մի կերպ հնարավորություն չի տալիս տղաներին ներս մտնել, քանի որ ինչ-որ մեկը նախապես է ժամանել ։ Նախադպրոցականը երկար ժամանակ ոչ մի կերպ չի ձգտում հավաստիացնել, որ իրեն ներս մտցնեն։ Մեկը սկսում է պարել նաեւ երգել, տաքանալու համար: Հորեղբայր Հարութը շատ անողոք մոտեցում է ցույց տվել տղաների նկատմամբ ։ Ինչ-որ մեկը հնարավորություն է ունեցել գիտակցել, որ վյուգա փողոցում, ինչի պատճառով էլ նախադպրոցական տարիքի երեխան զզվում է, նույնպես ցանկանում է տաքանալ ։ Անշուշտ, ուսումնական հաստատությունն ունի ճիշտ ժամանակահատված ՝ բացահայտման նպատակով, սակայն դա ոչ մի կերպ անհրաժեշտ գործոն չէ ՝ երեխաներին Բակում պահելու համար ։ Բայց մի նախադպրոցական տարիքի պարտավոր էր կիրառել ավելի ջանքերի շնորհիվ է նաեւ հավաստիացնել տեփոյանը Հարութ. Վերջում նը, ինչ-որ մեկը հոգնել է երեխաների ձայնից, ինչպես նաեւ հանեց նրան ներս. Հետ գործողությունների երեխաների կար ակնհայտ է, որ ինչ-որ մեկը ձեւավորվել է ավելի վաղ իրենց սեփական ժամանակահատվածում. Ինչ-որ մեկը գործել է այս կերպ, քանի որ, ինչպես նաեւ չափահաս անհատ. Ինչ-որ մեկը ոչ մի կերպ չի վերադարձել իր մոտ ՝ գիտակցելով, որ ոչ մի կերպ չի կարողանում այդ մոտեցումը եւս 2 անգամ կատարել ։ Թույլատրելի է, որ երեխաների համար ջերմությունը ոչ միայն ջերմություն էր, այլ նաև անկեղծ կապիտալ ։ Իմ կարծիքով, այս պատմությունը այս կամ այն կերպ, այդ դեպքում անողոքության եզրերը նաեւ գոյության անարդարության մասին են, այն է, որ եթե քո ողորմությունը խնդիրներ է լուծել նաեւ, կարող է լինել մեկը, այդ դեպքում, կամ ինչ-որ բան, այդ դեպքում, ապա ինչը կխանգարի քեզ հասնել սեփական առաքելությանը նաեւ կարիքներին:

Оставьте комментарий