Բայի եղանակներ. սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևեր

1. Խոնարհում ենք մեր ընտրությամբ երեք բայ սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևերով:

Օր.՝ կարդալ-անկատար ներկա
ես կարդում եմ
դու կարդում ես
նա կարդում է
մենք կարդում ենք
դուք կարդում եք
նրանք կարդում են

երգել, պարել, նվագել

անկատար ներկա

ես երգում եմ/ ես պարում եմ/ ես նվագում եմ
դու երգում ես/դու պարում ես/ դու նվագում ես
նա երգում է/ նա պարում է/ նա նվագում է
մենք երգում ենք/ մենք պարում ենք/ մենք նվագում ենք
դուք երգում եք/ դուք պարում եք/ դուք նվագում եք
նրանք երգում են/ նրանք պարում են/ նրանք նվագում են

անկատար անցյալ

ես երգում էի/ ես պարում էի/ ես նվագում էի
դու երգում էիր/ դու պարում էիր/ դու նվագում էիր
նա երգում էր/ նա պարում էր/ նա նվագում էր
մենք երգում էինք/ մենք պարում էինք / մենք նվագում էինք
դուք երգում էիք/ դուք պարում էիք / դուք նվագում էիք
նրանք երգում էին/ նրանք պարում էին/ նրանք նվագում էին

վաղակատար ներկա

ես երգել եմ/ ես պարել եմ/ ես նվագել եմ
դու երգել ես/ դու պարել ես/ դու նվագել ես
նա երգել է/ նա պարել է/ նա նվագել է
մենք երգել ենք/ մենք պարել ենք/ մենք նվագել ենք
դուք երգել եք/ դուք պարել եք/ դուք նվագել եք
նրանք երգել են/ նրանք պարել են/ նրանք նվագել են

վաղակատար անցյալ

ես երգել էի/ ես պարել էի/ ես նվագել էի
դու երգել էիր/ դու պարել էիր/ դու նվագել էիր
նա երգել էր/ նա պարել էլ/ նա նվագել էր
մենք երգել էինք/ մենք պարել էինք / մենք նվագել էինք
դուք երգել էիք/ դուք պարել էիք/ դուք նվագել էիք
նրանք երգել էին/ նրանք պարել էին/ նրանք նվագել էին

ապակատար ներկա

ես երգելու եմ/ ես պարելու եմ/ ես նվագելու եմ
դու երգելու ես/ դու պարելու ես/ դու նվագելու ես
նա երգելու է/ նա պարելու է/ նա նվագելու է
մենք երգելու ենք/ մենք պարելու ենք/ մենք նվագելու ենք
դուք երգելու եք/ դուք պարելու եք/ դուք նվագելու եք
նրանք երգելու են/ նրանք պարելու են/ նրանք նվագելու են

ապակատար անցյալ

ես երգելու էի/ ես պարելու էի/ ես նվագելու էի
դու երգելու էիր/ դու պարելու էիր/ դու նվագելու էիր
նա երգելու էր/ նա պարելու էր/ նա նվագելու էր
մենք երգելու էինք/ մենք պարելու էինք/ մենք նվագելու էինք
դուք երգելու էիք/ դուք պարելու էիք/ դուք նվագելու էիք
նրանք երգելու էին/ նրանք պարելու էին/ նրանք նվագելու էին

Լրացուցիչ կրթություն

  • Զատկական տոնի հետ կապված որևէ հետաքրքիր նյութ կգտնես համացանցում:
  • Կընթերցես, կտեղադրես բլոգում:
  • Եթե տեքստի մեջ հանդիպեն սահմանական եղանակի բաղադրյալ ժամանակաձևերով բայեր, կմգեցնես ու փակագծերում կգրես, թե որ ժամանակաձևով է: Օրինակ՝ Տոնը նշվել է (վաղակատար ներկա) տարբեր երկրներում

Оставьте комментарий